Sayt test rejimida ishlamoqda

ISFT institutida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi

ISFT institutida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi

Universitetda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish tartibi O‘zbekiston Respublikasining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi Qonuniga muvofiq amalga oshiriladi.

Ariza yoki shikoyat masalani mazmunan hal etishi shart bo‘lgan davlat organiga, tashkilotga yoki ularning mansabdor shaxsiga kelib tushgan kundan e’tiboran o‘n besh kun ichida, qo‘shimcha o‘rganish va (yoki) tekshirish, qo‘shimcha hujjatlarni so‘rab olish talab etilganda esa, bir oygacha bo‘lgan muddatda ko‘rib chiqiladi.

Universitetda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini qabul qilish va murojaatlar bilan ishlash murojaatlarning turlari bo‘yicha quyidagicha amalga oshiriladi:

1.Ogzaki murojaatlar
​Universitetning ishonch telefoni (71 207-44-44) orqali qilinadigan murojaatlar bo‘lib, ular bo‘lim mas’uli tomonidan qog‘oz ko‘rinishida murojaatchidan yozib olinadi va ijro.uz tizimi orqali tegishli mas’ullarga yo‘naltiriladi;
Universitet rektori va prorektorlari qabulida ularning tasdiqlangan qabul rejalari asosida, maxsus jurnallarga qayd etish orqali amalga oshiriladi. Murojaatchilar bo‘lim mas’ullari tomonidan kutib olinadilar va rahbariyat qabulxonasiga yo‘naltiriladilar.